36

The negotiation has been accomplished. Nozomi and Kodama has admitted to enter Alexandria except the prophet. Nozomi and Kodama has come Alexandria. Hikari has met them from a long time.
交渉は、上手くいきました。のぞみーるもこだまんもアレクサンドリアに入国できることになりました。しかし、預言者の出国は許可されませんでした。のぞみーるとこだまんがアレクサンドリアに来ました。ピカリとひさしぶりに会うことが出来ました。