146

Island CEO had everything. However, he had lost only son. He had found out the map of amusement park which his son had drowned. According to the map he had built up Samaria land. Many people had come to Samaria which was one of most popular amusement in the world.
アイランドCEOは、全てを持っていました。しかし、一人息子を失いました。全てのものはまったく無意味になりました。彼は、息子が描いた遊園地の設計図を発見しました。アイランドCEOは、その図をもとに、彼のもてる全てを使いアイランドを作りました。多くの人々が、アイランドに集まって来ます。