166

The man under Mr. yellow in dismay has entered room, and has whispered Mr. yellow’s ear. Mr. yellow says “ I must go back to Karakorum”. Mr. yellow has gone, and soon his private jet has been missing.
アンゴルモアの部下が狼狽して、部屋に入って来ました、そして、アンゴルモアに耳うちしました。アンゴルモアは言いました。「カラコルムに帰らなければ、いけなくなりました。」アンゴルモアは帰っていきました。彼の飛行機は、その後すぐに消息を経ちました。