219

David go on insisting “ Because he is handicapped the almighty God acts on him” Then the man with a handicapped leg is standing, and everybody on lecture believes God except David. David is suspicious of whether this miracle is from God.
ガザーリーはさらに言いました。「彼が、足が悪いのは彼に、全能の神の業がなるためだ。」そのとき、その足の悪い男は立ち上がりました、会場にいる人々はみな、全能の神を信じました。しかし、ガザーリは別でした。彼は疑いましたこの奇跡が、全能の神のよるものなのか。