253

Mr yellow is standing, and said "This peril is not from the boy with one eye but my secret ambition and jealousy. I must take responsibility for this curse. Here is ticket. I will give you to it."
アンゴルモアが立っていました。彼は言いました。「この災いは、片目の青年ではなく、私の密かな野心と嫉妬が引き起こしたものです。 私が責任を取らなくてはなりません。ここにチケットがあります。これを、あげます。」